Από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοινώθηκε η ανάρτηση των οριστικών δικαιούχων της Δράσης “Ανακυκλώνω – Αλλάζω Συσκευή”.
Τους πίνακες θα τους βρείτε εδώ.
Οι ωφελούμενοι των οποίων οι αιτήσεις έχουν εγκριθεί μπορούν να προχωρήσουν στην έκδοση των επιταγών που τους αναλογούν.
Η δυνατότητα έκδοσης θα ενεργοποιηθεί σταδιακά για το σύνολο των ωφελούμενων εντός των επόμενων 2 έως 3 ημερών, σύμφωνα με την ακόλουθη διαδικασία:
Λήψη ενημερωτικού SMS: Οι ωφελούμενοι θα λαμβάνουν στο επιβεβαιωμένο αριθμό κινητού ενημέρωση για την έγκριση της αίτησής τους και τη δυνατότητα έκδοσης των επιταγών τους. Η αποστολή θα γίνεται σταδιακά σε επιμέρους ομάδες ωφελούμενων και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί εντός των επόμενων τριών ημερών.
Αφού λάβουν το ενημερωτικό SMS, οι ωφελούμενοι μπορούν να συνδέονται στην ψηφιακή πλατφόρμα αιτήσεων, κάνοντας χρήση των προσωπικών κωδικών taxisnet, και αφού επιλέξουν το μενού «Οι επιταγές μου» να κάνουν έκδοση επιταγών.
Προσοχή: κατά τις πρώτες ημέρες σταδιακής ενεργοποίησης και εφόσον δεν έχει ληφθεί ακόμα το ενημερωτικό SMS, η είσοδος στο σύστημα και η επιλογή «έκδοση επιταγών» δεν θα οδηγεί σε έκδοση αλλά σε απλό ενημερωτικό μήνυμα. Οι ωφελούμενοι αυτοί πρέπει να συνδεθούν και να κάνουν τις παραπάνω ενέργειες μετά την λήψη του ενημερωτικού SMS. Η δυνατότητα έκδοσης θα παρασχεθεί σταδιακά σε όλους τους ωφελούμενους και θα είναι πλήρως ενεργή προς όλους εντός των επόμενων τριών ημερών.
Εφόσον έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς το παραπάνω βήμα (της έκδοσης επιταγών), οι ωφελούμενοι μπορούν να δουν άμεσα μέσω της τρέχουσας σελίδας της ηλεκτρονικής τους αίτησης τους κωδικούς και τα στοιχεία των επιταγών που μόλις εκδόθηκαν. Μάλιστα, θα μπορούν να εισέρχονται στην ίδια σελίδα σε μεταγενέστερο χρόνο για να δουν την τρέχουσα κατάσταση των επιταγών τους, καθώς και των συσκευών που παραδίδουν προς ανακύκλωση.
Θα λάβουν χωριστά SMS στο επιβεβαιωμένο κινητό τους με τα στοιχεία των επιταγών τους (ένα SMS ανά επιταγή).
Μετά την έκδοση και λήψη των επιταγών, οι δικαιούχοι μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν στους εγκεκριμένους εμπόρους λιανικής της επιλογής τους για αγορά επιλέξιμων προϊόντων και αντίστοιχα για την ενεργοποίηση της διαδικασίας απόσυρσης των παλιών συσκευών τους.
Διαβάστε εδώ ολόκληρο το σχετικό Δελτίο Τύπου.
Ενημερωθείτε σήμερα δωρεάν από την RAPID για όλα τα ευεργετήματα που παρέχει η Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ελληνικό Δημόσιο στις επιχειρήσεις που επλήγησαν από τον COVID-19. Τηλ. 211 411 5217, e-mail: info@rapidsoft.gr.
Η RAPID ιδρύθηκε το 2011 και σήμερα υποστηρίζει περισσότερες από 500 μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και σε τρεις ακόμη χώρες. Αποστολή μας είναι να παρέχουμε ολοκληρωμένες υποστηρικτικές υπηρεσίες σε ένα ευρύτατο φάσμα εταιρικών αναγκών, τις οποίες ομαδοποιούμε σε πέντε πυλώνες:
- Λογιστική – Φοροτεχνική – Tax Optimisation
- Οικονομική Παρακολούθηση & Προγραμματισμός
- Χρηματοδότηση (Επιδοτήσεις, Δάνεια, Funds, Franchise)
- Financial Software & ERPs
- Online Παρουσία & Προβολή (e-shops, websites, fb pages)
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στην Εταιρική Παρουσίαση
Πρόσφατα σχόλια