Ξεκίνησε νέα επιδότηση έως 65% για επενδύσεις εξοικονόμησης ενέργειας. Η Δράση αφορά έργα έως 500.000€, χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και ονομάζεται “Εξοικονομώ – Επιχειρώ”.
Κάντε την αίτησή σας με την RAPID!
Υποβολή αιτήσεων έως 15 Μαΐου 2024.
Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@rapidsoft.gr.
- Μπορούν να συμμετάσχουν επιχειρήσεις κάθε μεγέθους (μόνο για τις τουριστικές επιχειρήσεις τέθηκε ο περιορισμός να μην υπερβαίνουν σε δυναμικότητα τις 200 κλίνες).
- Αφορά επιχειρήσεις που συστάθηκαν έως και την 31.12.2020
- Επιδοτούνται οι κλάδοι του τουρισμού, του εμπορίου, των υπηρεσιών, της εστίασης και της παραγωγής αρτοσκευασμάτων και γλυκισμάτων.
- Την Προκήρυξη της Δράσης θα την βρείτε εδώ.
Δείτε τη μεθοδολογία μας στην Παρουσίαση των Υπηρεσιών Χρηματοδότησης
Ενδεικτικές δαπάνες που επιδοτούνται:
- Ενεργειακή αναβάθμιση κτιριακού κελύφους, όπως θερμομόνωση, εγκατάσταση συστημάτων σκίασης κλπ.
- Ενεργειακή αναβάθμισης συστήματος φωτισμού, π.χ. LED, εγκατάσταση αυτοματισμών μείωσης κατανάλωσης λόγω απουσίας/παρουσίας χρηστών.
- Εξοικονόμηση ενέργειας σε συστήματα θέρμανσης χώρων, όπως αντικατάσταση λεβήτων από αντλίες θερμότητας.
- Εξοικονόμηση ενέργειας σε συστήματα ψύξης χώρων, όπως αντικατάσταση ψυκτών.
- Εξοικονόμηση ενέργειας σε συστήματα αερισμού χώρων.
- Εξοικονόμηση ενέργειας σε συστήματα ζεστού νερού χρήσης.
- Εγκατάσταση συστημάτων Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, όπως ηλιοθερμικά συστήματα.
- Εγκατάσταση συστήματος αντιστάθμισης.
- Εγκατάσταση συστημάτων αυτοματισμού, ελέγχου και διαχείρισης σε τοπικό και σε κεντρικό επίπεδο.
- Αντικατάσταση ενεργοβόρου εξοπλισμού που αφορά στην παραγωγική διαδικασία των παρεχόμενων υπηρεσιών (π.χ. φούρνοι, ψυγεία)
- Υπηρεσίες ενεργειακού ελεγκτή για κατάρτιση έκθεσης ενεργειακού ελέγχου (αρχική και τελική).
- Υπηρεσίες ενεργειακού επιθεωρητή για έκδοση πιστοποιητικών ενεργειακής απόδοσης (αρχικών και τελικών).
- Ανάπτυξη και πιστοποίηση συστήματος ενεργειακής διαχείρισης, σύμφωνα με το πρότυπο ISO 50001.
- Υπηρεσίες συμβούλου παρακολούθησης και διαχείρισης.
- Εκπόνηση μελετών και ερευνών κάθε μορφής, οι οποίες κρίνονται απαραίτητες για την υλοποίηση της έκθεσης αποτελεσμάτων ενεργειακού ελέγχου.
Ενημερωθείτε σήμερα από την RAPID για όλα τα ωφελήματα που δικαιούται η δική σας επιχείρηση, καθώς και για κάθε φορολογικό, ασφαλιστικό ή μηχανογραφικό ζήτημα που σας απασχολεί. Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@rapidsoft.gr.
Ο Όμιλος RAPID ξεκίνησε το 2011 και σήμερα υποστηρίζει περισσότερες από 500 μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και σε τρεις ακόμη χώρες. Αποτελείται από τρεις εταιρείες, την RAPID ΕΠΕ και την RAPID IKE στην Ελλάδα, και την RAPID SRL στη Ρουμανία.
Με μοναδικό και καινοτόμο τρόπο η RAPID είναι πλήρως καθετοποιημένη, με δικό της προσωπικό, και παρέχει ένα πλήρες πλέγμα υπηρεσιών σε πέντε νευραλγικά πεδία:
- Λογιστικές, Φοροασφαλιστικές & Νομικές Υπηρεσίες
- Μηχανογράφηση (Ανάπτυξη & Εμπορία Λογισμικού)
- Χρηματοδότηση (Επιδοτήσεις, Δάνεια, Funds, Franchise)
- Financial Monitoring (Reporting, Budgeting, Business Plans)
- Online Παρουσία & Προβολή
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στην Εταιρική Παρουσίαση
Στο διαρκώς μεταβαλλόμενο σημερινό οικονομικό περιβάλλον, η RAPID:
>> βρίσκει τα απαιτούμενα κεφάλαια για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας:
και σας υποστηρίζει με ένα πλήρες πακέτο λογιστικών, φοροτεχνικών και μισθοδοτικών υπηρεσιών και με καινοτόμα εργαλεία financial monitoring:
Μαζί θα σχεδιάσουμε την άριστη λύση για την επιχείρησή σας, λύση που θα αξιοποιεί πλήρως τη δυναμική του επιχειρηματικού σας σχεδίου και θα λαμβάνει υπ’ όψιν της όλα τα δεδομένα, φορολογικά, ασφαλιστικά, χρηματοδοτικά και μηχανογραφικά, χάρη στην καθετοποιημένη δομή της RAPID και στη μακρόχρονη εμπειρία μας σε όλους τους ανωτέρω τομείς.
Πρόσφατα σχόλια