Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Εργασίας, από τη Δευτέρα 27 Ιουνίου έως και την Τετάρτη 29 Ιουνίου 2022 θα είναι διαθέσιμο το Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ για τις επιχειρήσεις θεάτρων, μουσικών σκηνών, χοροθεάτρων, συναυλιακών χώρων και χώρων παραστάσεων, καθώς και κινηματογράφων και διανομέων κινηματογραφικών ταινιών, οι οποίες έχουν ήδη υποβάλει αιτήσεις υπαγωγής στην οικονομική ενίσχυση των επιχειρήσεων του Πολιτισμού για το έτος 2021 – σύμφωνα με την υπ’ αριθμόν 107422/24.12.2021 ΚΥΑ – και οι οποίες έχουν απορριφθεί, προκειμένου, εφόσον το επιθυμούν, να προβούν σε ορθή επανάληψη της αίτησης/υπεύθυνης δήλωσής τους, λαμβάνοντας υπόψη τους λόγους απόρριψης της αρχικής τους δήλωσης. Επίσης, είναι δυνατή η ορθή επανάληψη αιτήσεων που βρίσκονται σε κατάσταση «Υποβληθείσα».
Στην ορθή επανάληψη της αίτησης/υπεύθυνης δήλωσης, επισυνάπτονται εκ νέου όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Οι επιχειρήσεις που αιτούνται να λάβουν την οικονομική ενίσχυση βάσει του Προσωρινού Πλαισίου, υποβάλλουν επικαιροποιημένο ενιαίο πιστοποιητικό δικαστικής φερεγγυότητας (εκδοθέν από 1/5/2022 και εντεύθεν) επιλέγοντας «Υποβολή Συνοδευτικών Εγγράφων Πολιτισμού».
Σε περίπτωση που ως λόγος απόρριψης αναφέρεται η μη υποβολή συμπληρωματικής αίτησης/υπεύθυνης δήλωσης (αναφορικά με το πλαίσιο υπαγωγής), οι επιχειρήσεις μπορούν να υποβάλλουν το ειδικό έντυπο «Αίτηση/ δήλωση υπαγωγής επιχείρησης στο Προσωρινό Πλαίσιο ή στον Καν. (ΕΕ)1407/2013 (De minimis)» εντός της προαναφερόμενης προθεσμίας, προκειμένου να εξεταστεί η υπαγωγή τους στην οικονομική τους ενίσχυση. Επιπρόσθετα, οι ανωτέρω επιχειρήσεις, μπορούν να προβούν σε ορθή επανάληψη των αιτήσεων τους, κατά τα ανωτέρω, σε περίπτωση που επιθυμούν να διορθώσουν τυχόν στοιχεία αυτών.
Σε κάθε περίπτωση η παρούσα δεύτερη και τελευταία ευκαιρία ορθών επαναλήψεων δίδεται μόνο και αποκλειστικά σε όσους έχουν ήδη υποβάλει αιτήσεις υπαγωγής στην οικονομική ενίσχυση, ενώ αποκλείονται τυχόν νέες αιτήσεις.
Σύνδεσμοι Νομοθεσίας
Ενημερωθείτε σήμερα δωρεάν από την RAPID για όλα τα ευεργετήματα που παρέχει η Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ελληνικό Δημόσιο στις επιχειρήσεις που επλήγησαν από τον COVID-19. Τηλ. 211 411 5217, e-mail: info@rapidsoft.gr.
Η RAPID ιδρύθηκε το 2011 και σήμερα υποστηρίζει περισσότερες από 500 μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και σε τρεις ακόμη χώρες. Αποστολή μας είναι να παρέχουμε ολοκληρωμένες υποστηρικτικές υπηρεσίες σε ένα ευρύτατο φάσμα εταιρικών αναγκών, τις οποίες ομαδοποιούμε σε πέντε πυλώνες:
- Λογιστική – Φοροτεχνική – Tax Optimisation
- Οικονομική Παρακολούθηση & Προγραμματισμός
- Χρηματοδότηση (Επιδοτήσεις, Δάνεια, Funds, Franchise)
- Financial Software & ERPs
- Online Παρουσία & Προβολή (e-shops, websites, fb pages)
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στην Εταιρική Παρουσίαση
Πρόσφατα σχόλια